Monday, February 14, 2011

PESTA LAYANG-LAYANG DI WOW! PUTRAJAYA

Hari ni baru aku sempat membawa keluarga aku berjalan - jalan di WOW ! Putrajaya (hari akhir ni), Lokasi yg aku tuju terus sudah semestilah kat tapak pertunjukkan layang - layang terutama lak setiausaha agong penganjur permainan layang - layang ni iaitu Persatuan Pelayang Putrajaya adalah kawan aku saudara Din Deraman. Dari jauh jerlah aku nampak dia memang sibuk petang tadi ... ialah org kuat kan ! Apa - apa pun aku ucapkan tahniahlah kepada beliau dan geng dia yang bertungkus lumus menjayakan program ini.


Bersama ni aku sertakan beberapa pic akan kemeriahan program tersebut !!!


  
Bila tengkuk dah lenguh, aku bawalah keluarga aku pergi jenguk - jenguk pulak kat gerai - gerai lain, fuhhh rambang mata di buatnya tapi belum sempat nak lakukan upacara pilih memilih, hujan pula turun dengan lebatnya. Terperangkap dalam hujan lebat dekat nak maghrib baru boleh bergerak kereta.













No comments: