Monday, February 14, 2011

ISTERI KU LAYAK MENANG 183.5 MILLION EURO

Baru - baru ni isteri aku menerima satu surat yang menyatakan dia layak untuk memenangi satu cabutan EuroMillion Lotto bernilai 183.5 Million Euro.
Terkejut beruk org umah aku, boleh menang sebanyak tu dan paling kurang USD 14,000.00.
Bila dia dok sibuk bercerita aku cool jer sambil tersenyum kat dia, last last dia tanyer naper dok senyum jer? Aku suruh dia teliti balik surat tu ada tak dia org suruh masukkan duit sekian sekian banyak kat akaun dia org. Belik punya belik org umah aku kata kena bayar USD 18.50 lah !!!
Aku kata sah sah penipu besar punya peraduan or cabutan, aku kata kalau betul nak bagi kenapa nak perlu masukkan dulu lak ?




Terkedu org umah aku ... terus dia gi masak !! kehh kehhhh ciannn !!
Yang aku heran ni macam mana dia org boleh dapat alamat org umah aku ni, bukan alamat rumah tapi alamat opis lak tu !
Surat ni bukannya datang dari Malaysia tetapi oversea - Holland tuuu .. jauh tuu !!
Sah sah ada hamba Allah kat Malaysia ini yang tolong dapatkan alamat opis org umah aku ni, hisss tak der kerja langsung betul lah dia org ni ... nak menipuuu jer kerja ehh !!
Aku haraplah pada pihak yg berkenaan ( aku x tau lah siapa) tolong tolong lah tengok tengok kan perkara ni. Bayangkan kalau sorang kasi dia org USD 18.50 kalau 10 juta orang .. emmm kau orang kiralah sendiri berapa banyak dia org dapat duit atas angin !!!


Daripada kasi dia org tu USD 18.50 baik kasi aku, boleh gak aku buat beli lelayang ... kehh kehh kehh !!

No comments: