Sunday, February 20, 2011

INGAT AKU SORANG ..!!

Tadi aku gi rayau - rayau kat blog kenkawan yang banyak kat alam maya ni. Rupa - rupanya ramai juga blogger yang menghadapi kata orang 'sindrom ilang idea'. sindrom ni sebenarnya dah lama aku hidapi .. kehh kehh kehh !! Sebelum nak up-date blog aku ni ... pufff macam macam nak tulis tapi bila dah 'sign in' jer ... tiba - tiba jer aku 'blank', entah apa yang aku nak tulis ... eeee kacau betul lah !

Pikir dok pikir kenkadang samapi jam 3 pagi masih tak der berita lagi yang keluar dari kepala otak aku ni ... last sekali aku jadi pelayar alam maya ni yg paling aktif .. kehh kehhh !! Ye lah dok masuk dari satu blog ke satu blog kenkawan sampai mata ngantok !!

Aku harap lepas ni idea datang jer aku terus on-line dan terus taip ... aaaa baru lah tak ilang !!

Oklah jumpa lagi di lain masa .. !!

Salam semua !

No comments: